Coca-Cola Light opět otřese světem módy, a to konktrétně letos v létě. Společnost oznámila již druhou spolupráci s mezinárodně uznávaným designovým géniem Karlem Lagerfeldem.
Lahve podle Karla Lagerfelda, Zdroj: thecoca-colacompany.com
Světově proslulý návrhář Karl Lagerfeld tentokrát vytvoří exkluzivní design hned pro tři lahve Coca-Coly Light. Limitovaná edice Coca-Coly Light je naprosto neodolatelná a je vytvořena speciálně pro stylové a sebevědomé ženy z celého světa. Bezpochyby se stane skvělým módním doplňkem letošního léta.
Tři kousky pro sběratele
Všechny tři lahve jsou okamžitě rozpoznatelné. Díky svým jedinečným vzorům a limitované výrobě jsou jednoznačně luxusními sběratelskými předměty. K zakoupení budou buď samostatně, nebo jako série v exkluzivním a stylovém boxu, který k tomuto účelu navrhl samotný Karl. Lahve Coca-Cola Light s kovově šedým povrchem jsou vyvedeny v černé, šedé i růžové barvě a byly inspirovány hrdinkami Bernadette, Eleanor a Irene.
Lily Cole při představení nového designu Coca-Coly, Zdroj: youtube.com
Legendární návrhář byl tvůrcem nejen designových obalů, ale také nafotil a natočil reklamní kampaň se supermodelkami Coco Rocha, Heidi Mount a Jeneil Williams. Modelky vynikají, stejně jako jeho designové lahvičky, individuálním stylem, ale společně vytvářejí dokonalou harmonii a jsou tvářemi celé reklamní kampaně Love it Light.
Colette to jistí
Tyto jedinečné sběratelské kousky bohužel na českém trhu k dostání nebudou. Můžete si je ale objednat online na Colette.fr, kde vás jednotlivě vyjdou každá na necelá čtyři eura, anebo jako celou sběratelskou edici za 58 eur. Pokud se na ně chcete nejdřív podívat osobně, vydejte se do Itálie, Rakouska nebo třeba Švýcarska.