Becherovka Lemond sází na mladé. Podívejte se na 3 úspěšné projekty

FOTO: Becherovka Lemond párty
Zdroj: Becherovka Lemond

Art.edice lahví Becherovky Lemond je odhalena. Design navrhli Barbora Balgová a Eugen Finkei. Limitovaná edice lahví je právě v obchodech. Pojďme si představit další úspěšné projekty, ve kterých Lemond spolupracoval s mladými a talentovanými lidmi.

FOTO: Becherovka Lemond párty
Zdroj: Becherovka Lemond

Když mladí dostanou šanci

V roce 2012 navrhovali dva studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně dárkové balení. V říjnu 2011 uvedl Lemond na trh první limitovanou edici dvou lahví od mladých umělců – Alice Gurinové a Luke Tomskiho. V první polovině roku 2011 vytvořily dvě studentky Vysoké školy uměleckoprůmyslové kostýmy pro promotéry akcí. Na podzim roku 2010 režíroval reklamní spot Lemondu teprve devatenáctiletý režisér.

Dárkovka plná nápadů

Studenti ateliéru 3D design (Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně) obhajovali letos klauzurní práce. Jejich úkolem byl návrh dárkového obalu pro lahev Lemondu. Finanční odměnu za nejlepší koncept dostali Ivana Jozeková a Patrik Schwach.

„Ocenění studenti své návrhy dále upravili ve spolupráci s naším marketingovým oddělením a agenturou Cocoon Group. Dárkové balení půjde v limitované edici do prodeje,“ říká manažer značky Becherovka Lemond Jozef Tomečko.

Svítící kostým promotérek

Dvě studentky Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze, Karolína Juříková a Monika Krobová, vtrhly úspěšně již během studia na módní trh. Připravily moderní kostým se svítícími prvky, který využívají promotérky na akcích Lemondu.

Originální kostýmy jsou k vidění také v seriálu Light Up The Party, jehož čtvrtý ročník zrovna finišuje. Poslední dvě párty se rozsvítí ve Zlíně a v Zaječí u Břeclavi. Na místě můžeš vyhrát iPod Shuffle. Hlavní cenou je exkluzivní VIP Lemond party.

FOTO: Becherovka Lemond
Zdroj: Becherovka Lemond

Svěží televizní reklama

Mladí lidé se podíleli v roce 2010 také na reklamní kampani Lemondu. Vlajkovou lodí byl televizní spot režírovaný tehdy devatenáctiletým Maxmilianem Turkem. Již od samého začátku ovlivňovalo cílovou podobu kampaně 16 zástupců cílové skupiny značky.

[flowplayer src=’https://www.topzine.cz/wp-content/uploads/2012/12/becherovka-lemond.mp4′ width=460 height=265 splash=’https://www.topzine.cz/wp-content/uploads/2012/12/becherovka-lemond-logo.jpg’]

Informace o plánovaných akcích a další projekty Becherovky Lemond najdeš na www.lemond.cz nebo www.facebook.com/lemond.cz.

www.pijsrozumem.cz

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Komerční sdělení
Toto je komerční sdělení. Topzine.cz neovlivňuje obsah těchto sdělení a není jejich autorem.

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*