Motiv z limitované edice lahví Becherovka Lemond se vyjímá na zdech jednoho pokoje koleje Sázava. Designeři navštívili studentský pokoj v rámci spotřebitelské soutěže Becherovka Lemond.
Vše začalo 5. října 2011, kdy byly odhaleny 2 designy limitované edice lahví Becherovka Lemond. Autory jsou Alica Gurinová (25) z Bratislavy a Luke Tomski (23) ze Zlína. V rámci tohoto projektu také vymalovali v tomto stylu dva kluby v Táboře a Brně.
Důvodem této iniciativy je fakt, že byly prodány 2 miliony litrů tohoto nápoje. Nápoje, který se stal oblíbenějším a distribuovanějším, než výrobce vůbec čekal. Od uvedení tohoto produktu na trh uplynuly právě 3 roky.
Nevýrazný studentský pokoj potřeboval změnu. Zdroj: Becherovka
Studentky Jana Junghansová a Michaela Škopíková pokusily své štěstí, když přihlásily svůj pokoj do webové soutěže. Úkolem bylo zachytit prostor k vymalování s lahví z limitované edice. Mimo triček a stylových lahví bylo pro jednoho šťastlivce možné vyhrát vymalování stěny přímo dvěma zmíněnými designery.
Hlasování rozhodlo ve prospěch těchto dvou studentek Vysoké školy chemicko-technologické. Počin je o to zajímavější, že se jedná o pronajímaný pokoj studentské koleje. Nájemnice si výmalbu pochvalují jako určitou „rekonstrukci“ interiéru pokoje.
Konečná podoba výzdoby pokoje na Sázavě
Becherovka tímto projektem opět potvrdila svou otevřenost designu. V minulosti jsme mohli sledovat designerskou soutěž o unikátní skleničku na Becherovku. Proběhla právě potřetí a od Velikonoc si vítěznou skleničku budete moci v balení koupit v obchodech.