Menu
TOPZINE.cz
Apetit

Navrhněte si vlastní obuv, PUMA vám to umožní

Vladimíra Pochylá

Vladimíra Pochylá

21. 11. 2010

FOTO: PUMA Creative FactoryOd prosince budou mít zákazníci PUMA concept store v pražském Palladiu a PUMA partner store v bratislavském obchodním centru Eurovea skvělou šanci popustit uzdu své fantazii, uplatnit své kreativní schopnosti a navrhnout si vlastní tenisky za pomoci nové aplikace PUMA Creative Factory.

FOTO: PUMA Creative Factory

PUMA Creative Factory, Zdroj: 2media.cz

Začněte výběrem základního modelu, tedy klasických tenisek Basket nebo kotníčkových First Round. Dále za pomoci vzorníků, které nabízejí nepřeberné množství barev a materiálů, a díky aplikaci PUMA Creative FactoryiPadu Apple proměňte tyto bílé tenisky ve vysněný unikát!

FOTO: PUMA Creative Factory

Aplikace PUMA Creative Factory v iPadu Apple

Fantazii se v tomto případě meze nekladou. Možnosti jsou neomezené, vše je dovoleno. Po dokončení a zaplacení je návrh odeslán do výroby. Přibližně o šest týdnů později budete e-mailem vyzváni, abyste si výsledek své práce – jedinečný pár tenisek PUMA – vyzvedli přímo v obchodě.

Tenisky vytvořené aplikací PUMA Creative Factory jsou dostupné ve velikostech 3 – 13. Cena se pohybuje v rozmezí 3 – 4 000 korun v závislosti na typu tenisek a vybraných materiálech.

FOTO: PUMA Creative Factory

Ambasadoři projektu: Martha Issová, Maxim Velčovský, členové skupiny Toxique

Roli návrhářů si v předstihu při společném workshopu vyzkoušeli ambasadoři projektu PUMA Creative Factory, mezi nimi členové skupiny Toxique, herečka Martha Issová, designér Maxim Velčovský, fotbalista Tomáš Rosický či výtvarnice Lela Geislerová.

Kromě tenisek z aplikace PUMA Creative Factory, které vytvořili pro sebe, se ambasadoři v určených dvojicích podílejí také na tvorbě opravdu jedinečných párů bot, které nejsou omezeny nabídkou vzorníků či aplikace.

FOTO: PUMA Creative Factory - Tomáš Rosický

Ambasador projektu: Tomáš Rosický

Výsledných osm objektů, inspirovaných spontánní spoluprací nebo osobnostní týmového partnera, se 30. listopadu 2010 představí na PUMA Creative Factory launch party v MeetFactory a poté v obchodech PUMAPalladiu a Eurovea.

Nakonec budou vydraženy ve Vánočním bazaru Ani Geislerové (17. – 20. 12. 2010). Výtěžek bude věnován na dobročinné účely.

FOTO: PUMA Creative Factory - Klára Vytisková

Ambasador projektu - Klára Vytisková z Toxique

Ambasadoři PUMA Creative Factory:

Natálie Kocábová – Lela Geislerová; Jakub Johánek – Aleš Pokorný; Martha Issová – Radka Sirková; Klára Vytisková – Maxim Velčovský; Tomáš Rosický – Jan Kaláb; Marek Ztracený – Dušan Chrástek; Adéla Banášová – Nina Weisslechner; Robo Opatovský – Zuzana Kanisová.

Více informací o projektu na: www.puma.com/creativefactory a www.facebook.com/pumacz.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Navrhněte si vlastní obuv, PUMA vám to umožní