×
TOPZINE.cz

Komiksoví hrdinové i legendární Gorillaz ožijí na botách Converse

FOTO: Converse a Marimekko, kolekce jaro/léto 2012
Barevné modely Marimekko

Značka Converse představila novinky na jaro/léto 2012. Kolekce je kombinací nového a starého, klasických siluet a nových materiálů a barev. Pokud se vám zdá, že na teniskách už se nedá nic vymyslet, budete překvapeni.

FOTO: Converse kolekce jaro/léto 2012
Populární motivy komiksových hrdinů, Zdroj: Converse

Kolekce na letošní jaro a léto je rozdělená do čtyř sekcí – Léto, Barvy, Remix a Speciální edice. Tam patří spolupráce se značkou Marimekko a se světoznámými Gorillaz. Ti se v rámci svého desetiletého výročí rozhodli vydat kromě retrospektivního CD s největšími hity i vlastní kolekci bot, kterou pro Converse navrhl komiksový umělec a spoluzakladatel kapely Jamie Hewett. Potisk na botách tak odkazuje na imaginární svět, který pro kapelu stvořil, a je inspirován přebaly alb, která Gorillaz během své kariéry vydali.

Finský design

Severská společnost Marimekko přichází už podruhé a modely s jasně rozpoznatelnými pestrobarevnými potisky jsou všechno, jen ne nudné. Zvlášť když můžete vyměnit i tkaničky a zkombinovat výrazný potisk s kontrastní barvou.

Barevné modely Marimekko

Kolekce Remix vznikla rozebráním klasických conversek. Designéři značky si vyhráli s původními návrhy a použili nové materiály a techniky. Vznikla speciální řada, která ukazuje, co vznikne, když skloubíte osvědčenou klasiku s moderními postupy a materiály.

Podívejte se na portréty hudebníků z kazetových pásek

Barevná kolekce představuje novou paletu osmi odstínů vybraných pro tuto sezónu. Červená, černá a bílá jsou klasika, tak proč tentokrát nezkusit tyrkysovou nebo jasně oranžovou? U vody budou vypadat stejně dobře jako na sluncem rozpálených ulicích města. V davu se s nimi jen tak neztratíte.

[album:https://www.topzine.cz/wp-content/uploads/dm-albums/converse_jaro_leto_2012/]

„Nová kolekce je skvělá v tom, že kombinuje různé styly od decentních až po velmi odvážné, tak aby se v ní našel každý. Converse razí myšlenku, podle které se člověk nemá přizpůsobovat a naopak by si měl jít svou vlastní cestou, a proto nabízí celou řadu alternativ. Navíc nás takhle pestré boty hrozně baví,“ dodává marketingová manažerka Converse Lucie Holíková.



Diskuse

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*


Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..