Americký výrobce konzervovaných potravin Campbell se rozhodl vydat proti proudu času. Zatímco před padesáti lety Andy Warhol maloval plechovky jeho polévek, dnes Campbell prodává polévky s Andy Warholem.
Limitovaná edice čítá čtyři série plechovek s různě barevnými etiketami ve stylu pop-artu. Ze všech se na vás bude dívat Warhol a říkat vám: „In the future everybody will be world famous for 15 minutes.“ Neboli: „Jednou si každý užije svých patnáct minut slávy.“

Kousek Warholova díla můžete mít v kuchyni. Od září za 75 centů.
Pokud toužíte mít doma něco, co vám bude připomínat slavné plechovky Andyho Warhola a nemáte na účtu zbytečné tisíce a tisíce dolarů, doporučuji právě limitovanou Campbellovu polévku. Mají totiž údajně za cíl pouze uctít umělcův přínos do světa kultury a prodávají se proto jen za 75 centů.

Pop-art na vás může vykouknout i ze špajzu.
Termín pop-art poprvé použil Lawrence Alloway v časopise Architectural Digest v roce 1958.
Měl tím na mysli dílana hranici inspirace a uctívání spotřebního stylu života a materialismu.
K nejslavnějším pop-artovým umělcům patřil Andy Warhol, David Hockney, Roy Lichtenstein nebo Jasper Johns.