Weardrobe je zcela netypický a originální projekt čtyřiadvacetiletých podnikatelů Suzanne Xie a Richarda Tonga. Webová stránka je postavena na stylu, fotografiích a touze žen po nekonvenčních, bláznivých, ale i elegantních značkových šatech.
V jedné větě lze tento projekt vyjádřit jako kombinaci módních přehlídek a Flickr.com. Ženy propadlé nablýskanému světu módy vystavují fotografie ze svých přetékajících garderob, stylovou inspiraci čerpají od jiných, ale objevíte zde i opravdu osobité, svérázné a nevšední fotografie. Odměnou nejaktivnějším a nejdůvěryhodnějším členkám bude možnost zapůjčení a předvádění oděvů spřízněných značek. Po vrácení nepoškozených hadříků na účastnice čekají úplně nové.
Reklama přímo od spotřebitele je k nezaplacení a to si velmi dobře uvědomují i někteří prodejci, a proto začali své produkty propagovat zveřejňováním odkazů na stránky uživatelek Weardrobe. Klasický product placement je založen na nošení, a tudíž propagování značkového oblečení modelkami a celebritami. Reklama je však nezastavitelně dynamicky se rozvíjející oblast, a tak vznikla obměněná podoba na mikro produkt placement. Pro propagaci se nevyužívají celebrity, ale obyčejné nositelky věhlasných značek tzv. ženy z ulice. Jedná se v podstatě o obdobu kampaně za reálnou krásu firmy Dove.
Weardrobe tak vhodila do ringu rukavici, o kterou se hodlají poprat ti, kdo se chtějí stát modelkami či stylisty. Zda se však podaří přilákat mladým Američanům takovou popularitu, jakou dosáhly YouTube či MySpace, je zatím předčasné spekulovat. Rozhodně však doporučuji tyto stránky navštívit všem zaníceným módním nadšencům, minimálně stojí za inspiraci a možná i za zamyšlení nad zařazením mezi nejaktivnější uživatele. I přes nálepku půjčené oblečení od stálic módního nebe, stojí za to. Z největší pravděpodobností se mnohým z nás takové kousky nikdy neusídlí trvale v našich šatnících, ale alespoň na chvilku by se ohřát mohly.