Poslanci učinili přítrž přípravkům na podporu erekce. Reklamy až po 22. hodině

leky-pilulky-penicilin-antibiotika
ilustrační foto, Zdroj: Shutterstock.com

Poslanci projevili starost o mravy vašich dětí. Schválili novelu zákona o potravinách, podle které se smí reklamy na doplňky stravy k podpoře sexuální výkonnosti vysílat až po 10. hodině večer.

leky-pilulky-penicilin-antibiotika
ilustrační foto, Zdroj: Shutterstock.com

Změnu zákona navrhl poslanec za KDU-ČSL Petr Kudela. Podle něj jsou reklamy na Clavin, Arginmax a podobně nechutné a není vhodné je vysílat mezi odpoledními seriály a sportovními utkáními. Děti ti z nich navíc mohou být zmatené; “dívají se na ně také děti a rodiče těmto dětem špatně vysvětlují, co ta reklama vlastně znamená,“ uvedl Kudela.

Ohrožují mravní výchovu mládeže

Lidé si na takové reklamy ostatně dlouho stěžovali, a to i Radě pro rozhlasové a televizní vysílání, za ohrožování mravní výchovy mládeže. Televize, které je vysílaly, však v rozporu se zákonem nejednaly.

Kudela to ale chtěl změnit – navrhnul postavit tyto reklamy mimo zákon alespoň ve vysílacím čase do 22. hodiny. Podpořil ho v tom zejména ministr zemědělství Marian Jurečka, který se nechal slyšet, že jej podobné reklamy rozlaďují, když sleduje televizi se svými dětmi.

TOP09 a ODS se novela nelíbí

Poslanecká sněmovna novelu schválila v poměru 93 ku 64 poslancům. Proti hlasovali všichni poslanci TOP09, ze strany ODS byla pro jen Jana Černochová. Schválení od Poslanecké sněmovny však k platnosti nestačí, nyní ji musí ještě podpořit Senát a následně podepsat prezident.

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

2 Comments on Poslanci učinili přítrž přípravkům na podporu erekce. Reklamy až po 22. hodině

  1. mi prijde reklama s uzlem taky vtipna. ale co je za me teda hlavni, jsem s arginmaem spokojeny a za tim si stojim. diky tomu se mi opet obohatil sexualni zivot a kdyz vidim reklamu s uzlikem, vzdycky se pousmeju.

  2. Na to přece nemusí být zákon, ale zdravý rozum. Stačí, aby se vedení vysílání trochu zamyslelo. A kdo je tak prudérní, tak může vysílat reklamy na vložky, tampony a očkování proti sexuálně přenosným chorobám také až po 22. hodině. Co s tím udělají tištěná média, kde je reklama na očkování děvčat již i chlapců proti sex. přenosným chorobám.
    jinak by bylo dobré, poslechnout si děti z prvního stupně před školou. Některé mluví takovými výrazy, že se dospělý musí červenat.
    Jinak mě reklama MUDr. Uzla připadá vtipná.

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*