Menu
TOPZINE.cz
Film & TV

Ocarový product placement: Samsung zaplatí za selfie skoro 60 milionů

Anna Bílá

Anna Bílá

9. 3. 2014

Předávání Oscarů ukázalo, že product placement se dnes dělá prostě jinak. Nejvíce retweetovananá fotografie všech dob přitom nakonec nebyla zadarmo. Samsung za ní věnuje 3 miliony dolarů neziskovým organizacím dle výběru Ellen DeGeneres.

FOTO: Oscarová selfie

Oscarová selfie. Zdroj: twitter.com

Jak vlastně tato fotka vznikla? Docela nevinně. Moderátorka večera Ellen se jen vydala do publika vyfotit s Meryl Streepovou a Julií Robertsovou a prohlásila, že tahle fotka by se do hodiny měla stát nejvíce retweetovaným snímkem. Toho se chytili i další herci, například Brad Pitt, Angelina Jolie, Channing Tatum, Bradley Cooper nebo Jennifer Lawrence. Ellen pod fotografii přidala komentář: „Kéž by Bradleyho ruka byla delší. Nejlepší fotka.“ Kdyby delší byla, viděli bychom i celého Jareda Leta.

Samozřejmě se ozvali zlí jazykové a začali se dohadovat o tom, jestli náhodou nebyla akce plánovaná. Ellen prý běžně užívá iPhone a fotila s ním i v zákulisí, jak je tedy možné, že tady se ukázala se Samsungem?

Vyjádření firmy znělo tak, že nic plánovaného nebylo a Ellen s tímto nápadem přišla sama. Její nahodilá reklama však nezůstane nedoceněná. Samsung daruje 3 miliony dolarů. Ty se přerozdělí mezi neziskové organizace, které sama moderátorka vybere.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Ocarový product placement: Samsung zaplatí za selfie skoro 60 milionů