Ocarový product placement: Samsung zaplatí za selfie skoro 60 milionů

FOTO: Oscarová selfie
Oscarová selfie. Zdroj: twitter.com

Předávání Oscarů ukázalo, že product placement se dnes dělá prostě jinak. Nejvíce retweetovananá fotografie všech dob přitom nakonec nebyla zadarmo. Samsung za ní věnuje 3 miliony dolarů neziskovým organizacím dle výběru Ellen DeGeneres.

FOTO: Oscarová selfie
Oscarová selfie. Zdroj: twitter.com

Jak vlastně tato fotka vznikla? Docela nevinně. Moderátorka večera Ellen se jen vydala do publika vyfotit s Meryl Streepovou a Julií Robertsovou a prohlásila, že tahle fotka by se do hodiny měla stát nejvíce retweetovaným snímkem. Toho se chytili i další herci, například Brad Pitt, Angelina Jolie, Channing Tatum, Bradley Cooper nebo Jennifer Lawrence. Ellen pod fotografii přidala komentář: „Kéž by Bradleyho ruka byla delší. Nejlepší fotka.“ Kdyby delší byla, viděli bychom i celého Jareda Leta.

Samozřejmě se ozvali zlí jazykové a začali se dohadovat o tom, jestli náhodou nebyla akce plánovaná. Ellen prý běžně užívá iPhone a fotila s ním i v zákulisí, jak je tedy možné, že tady se ukázala se Samsungem?

Vyjádření firmy znělo tak, že nic plánovaného nebylo a Ellen s tímto nápadem přišla sama. Její nahodilá reklama však nezůstane nedoceněná. Samsung daruje 3 miliony dolarů. Ty se přerozdělí mezi neziskové organizace, které sama moderátorka vybere.

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Anna Bílá
Autorka je redaktorkou rubriky Film na magazínu TOPZINE.cz. Studuje obor Žurnalistika na Univerzitě Palackého v Olomouci. Mezi její záliby patří historický film a hudba.

Buďte první, kdo okomentuje tento článek!

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*