Menu
TOPZINE.cz
Technologie

Novinky na Instagramu v roce 2022

Sociální sítě hrají v našem životě důležitou roli. Jejich prostřednictvím komunikujeme s přáteli, sledujeme, co je nového ve světě i v našem okolí, bavíme se příběhy a videi slavných osobností. V dnešní době však sociální sítě fungují jako jeden z hlavních nástrojů online marketingu, který se firmy snaží maximálně využít pro svůj business. Je to však prostředí velmi flexibilní a složité a jednotlivé nástroje se neustále mění. Proto se rozhodně vyplatí, když online marketing na sociálních sítích svěříte profesionálům, kteří vědí, jak podpořit vaši značku a zhodnotit vynaložené investice.

Co přinesou investice do reklam na sociálních sítích

Sociální sítě, v dnešní době nejvýrazněji Instagram, představují nejefektivnější reklamní kanál pro váš business s okamžitou odezvou a obrovským dosahem. Jsou ideálním nástrojem pro zvýšení povědomí o vaší značce a posílení pozitivních zkušeností současných i budoucích klientů. Prostřednictvím promyšlené komunikace se zákazníky získává inzerent okamžitý feedback od cílové skupiny nejenom o firemní strategii a jejích hodnotách, nabízených produktech či službách, ale rovněž o spotřebních náladách a preferencích v daném tržním segmentu. V neposlední řadě lze sociální sítě využít pro náborové kampaně, například pro získávání nových zaměstnanců či oslovení možných dodavatelů.

Novinky na Instagramu v roce 2022

Prostředí Instagramu a jeho funkce se mění téměř každý týden, jak u osobních, tak u firemních profilů. A rok 2022 je novinkami doslova nabitý.

  • Nová funkce ENHANCED TAGS vám umožní v příspěvku označit všechny spolupracovníky ve vaší firmě (například fotografy, vizážisty, návrháře apod.). Kromě uživatelského jména zvýrazní tyto štítky také kategorii profilu, kterou si tvůrci určí sami.
  • Uživatelé prostřednictvím funkce PŘIPOMENUTÍ rozhodně nepropásnou událost, live vysílání nebo platnost slevového kódu.
  • Do oblíbených STORIES mohou uživatelé přidávat vlastní výzvy v podobě různých samolepek, které jim v podobě míchacích kostek Instagram nabídne.
  • Používáte-li často fotografie a videa, oblíbíte si funkci SUPERSYNC, pomocí níž se obrázky i videa dokonale synchronizují s jakoukoli skladbou a dokáží se měnit v jejím rytmu.
  • LIKES NA STORIES jsou nyní viditelné mezi ostatními notifikacemi a nepletou se tak mezi doručenými zprávami, což oceníte především v případě, že komunikujete s velkým počtem sledujících.
  • SAMOLEPKA ANKETY prošla aktualizací a nabízí další varianty, které bohatě využijí uživatelé osobních, ale i firemních profilů.
  • Tvůrci a influenceři ocení rovněž funkci PŘEDPLATNÉ, která pro ně bude představovat nový způsob, jak vydělat více peněz na Instagramu. Příjmy tvůrců budou nyní záviset výhradně na jejich obsahu, nikoli na dosahu či jiných parametrech.
  • Dlouho očekávanou novinkou je také meta verze 3D AVATAŘI, která pomáhá vytvořit online uživatelskou identitu těsněji spojenou se všemi druhy digitálního zboží. Svého avatara si můžete vybrat jako nálepku ve Stories, influenceři ji mohou využít  k umístění značky pro své sponzory, takže mohou propagovat digitální produkty, které jejich avatar nosí nebo používá.

Jak se v tom všem vyznat

Pokud rozjíždíte novou firmu nebo chcete nakopnout svůj business, vyplatí se online marketing na sociálních sítích svěřit odborníkům. Renomovaná digitální agentura vám poradí, jak sociální sítě využívat a jak do nich investovat svůj čas i peníze, aby se vám to bohatě vrátilo. Pomohou vám navrhnout a vytvořit profesionální webové stránky či aplikace podle vašich představ a potřeb zákazníků a zajistí pro vás full-service marketing zaměřený na zvýšení tržeb, hledání nových zákazníků, zaměstnanců nebo dodavatelů.

Ohodnoťte tento článek:
5
Právě čtete

Novinky na Instagramu v roce 2022