Menu
TOPZINE.cz
Cestování

Nejkomičtější stížnosti turistů. Reklamovat se můžou i ryby v moři

FOTO: PlážCestovní kanceláře to s turisty mnohdy nemají jednoduché. Asociace britských cestovních agentur přišla s nejkurióznějšími stížnostmi, se kterými se její pracovníci setkali.

FOTO: Pláž

Ne vždy se dovolená obejde bez problémů, Foto: Hana Chytrá, Topzine.cz

S plážemi mají lidé problémy často. Jedna paní chtěla zakázat opalování nahoře bez. Její muž se prý pořád díval na jiné ženy, takže měla zkaženou celou dovolenou. Jiným turistům zase vadilo, že v katalogu vypadal písek žlutě, ale ve skutečnosti byl bílý. Další si dokonce stěžovali, že pláž byla až moc písčitá.

Vrcholem ale byli rodiče, které naštvalo, že jim nikdo neřekl, že v moři budou ryby. Jejich děti to prý vylekalo.

Někdy za vše může nedorozumění. Vyděšená žena volala na policii a tvrdila, že ji personál hotelu zavřel v pokoji. Přišlo se ale na to, že cedulku s nápisem Nerušit pochopila jako zákaz opustit pokoj.

Jeden hotelový host si stěžoval, že polévka byla moc hustá a silná. Jenže nedopatřením měl v talíři omáčku.

  • Poštípali mě komáři. Nikdo neříkal, že se to může stát.
  • Museli jsme vystát venku frontu bez klimatizace.
  • Rezervovali jsme si výlet do aquaparku. Nikdo nám ale neřekl, že si máme vzít plavky a ručníky.
FOTO: Pláž Bahamy

Někomu vadí barva písku, jinému barva moře, Foto: Hana Chytrá, Topzine.cz

  • Let z Jamajky do Anglie nám trval devět hodin. Ale Američané byli doma za tři hodiny, a to si zaplatili stejnou dovolenou.
  • Koupili jsme si od pouličního obchodníka značkové brýle za 5 euro. Ale byly falešné!
  • Srovnal jsem velikost našeho apartmá s jednou ložnicí s apartmá se třemi ložnicemi. Naše bylo podstatně menší.
  • V katalogu se uvádí, že hotel je bez kadeřnictví. My se na kadeřnice teprve učíme. Bude v pořádku, když se tam ubytujeme?

Jeden turista se po dovolené začal cítit méněcenně. Důvodem byl pohled na sexuálně vzrušeného slona v africké rezervaci. Prý mu to zkazilo celé líbánky.

  • Se snoubencem jsme chtěli dvoulůžkový pokoj, ale ubytovali nás v pokoji s jednou manželskou postelí. Jste odpovědní za to, že jsem teď těhotná. Nestalo by se to, kdybychom dostali správný pokoj.
  • Na dovolené v Indii jsem byl znechucen z místního jídla. Je v něm kari a já nemám rád pikantní jídlo.
  • Cestovní kancelář má povinnost nás před cestou upozornit na neukázněné hosty.
  • Je tam moc Španělů. Recepční mluví španělsky, jídlo je španělské. V zahraničí je nějak hodně cizinců.
  • Místní obchodníci jsou líní. Zakázal bych tu jejich siestu, často si právě v této době potřebuji něco koupit.
  • Myslím, že v katalogu by mělo být vysvětleno, že místní obchodníci neprodávají sušenky, na které jsem zvyklý.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Nejkomičtější stížnosti turistů. Reklamovat se můžou i ryby v moři