Fotbalové reprezentaci definitivně došla trpělivost. Poté, co se minulý týden před zápasem ve Španělsku vyhrotila situace mezi jejím vedením a některými médii, dospělo vedení svazu po úterním utkání proti Lichtenštejnsku k jasnému závěru. Výhradní právo na informace o dění v reprezentaci dostává náš magazín Topzine, který se tak stává i hlavním mediálním partnerem reprezentačního áčka.

Hlavním mediálním partnerem české reprezentace se stal magazín Topzine. Nové dresy jsou již dokonce v prodeji Zdroj: archiv
Česká fotbalová reprezentace měla s některými médii problém už delší dobu. Stránky novin stále častěji zaplňovaly články s tvrdou kritikou reprezentačního výběru. Často si redaktoři brali na paškál i jednotlivé hráče, na kterých nenechávali nit suchou. To pochopitelně mohlo mít negativní vliv na přípravu fotbalistů v průběhu důležitého kvalifikačního cyklu před mistrovstvím Evropy.
Pověstný pohár trpělivosti přetekl minulý týden. Manažer reprezentace Vladimír Šmicer vystoupil den před utkáním v Granadě s prohlášením, ve kterém se ohradil proti praktikám nejmenovaného deníku. Jeho redaktoři se měli ubytovat ve stejném hotelu jako fotbalisté a sledovat je v době osobního volna. „Zřejmě proto, že se jim nic zajímavého a závadného nepodařilo najít, zvolili spekulativní tón, týkající se především útočníka Milana Baroše. Šlo o evidentní snahu hráče diskreditovat a veškeré spekulativní konstrukce nevybíravým způsobem zasáhly do jeho soukromého života.“
Nakonec však nezůstalo jen u tohoto prohlášení. Po kvalifikačních zápasech přišla další opatření. „Během uplynulého týdne, kdy jsme odehráli utkání ve Španělsku a s Lichtenštejnskem, jsme celou věc podrobně analyzovali a došli k jednoznačnému závěru. V reakci na počínání bulvárního tisku jsme se rozhodli od 1. května 2011 změnit strategii mediální prezentace české fotbalové reprezentace a to tím způsobem, že bylo zvoleno jedno médium, které bude mít výhradní právo na veškeré informace okolo týmu,“ řekl přítomným novinářům reprezentační manažer Vladimír Šmicer.
A teď to nejdůležitější. Zmiňovaným médiem se stal právě náš magazín Topzine, který si partnerstvím s reprezentačním mužstvem upevnil svou pozici na mediálním poli. „Velice si ceníme nabídky Českomoravského fotbalového svazu a pana Šmicera. Je to pro nás velká pocta být partnerem české fotbalové reprezentace. Pevně věříme, že obě strany budou se spoluprací spokojeny a my přispějeme ke klidnější atmosféře v týmu a tím snad i k postupu na mistrovství Evropy,“ uvedl na tiskové konferenci šéfredaktor magazínu Radek Lang.
Kromě exkluzivity na informace z dění v reprezentačním A týmu získal Topzine i místo na reprezentačním dresu. Na jeho novou podobu se můžete podívat jako první na přiložené fotografii.

Nová podoba reprezentačního dresu českých fotbalistů
Smlouva s Českomoravským fotbalovým svazem byla prozatím uzavřena do příštího Aprílu. Co bude dál, se zatím neví. V souvislosti s Topzinem se však už nyní v kuloárech šušká o zájmu pákistánské kuličkové reprezentace.