Menu
TOPZINE.cz
Sport

Na bulvár kašleme! vzkazuje manažer reprezentace Šmicer. Topzine se stává mediálním partnerem fotbalistů

Martin Slabý

Martin Slabý

1. 4. 2011

Fotbalové reprezentaci definitivně došla trpělivost. Poté, co se minulý týden před zápasem ve Španělsku vyhrotila situace mezi jejím vedením a některými médii, dospělo vedení svazu po úterním utkání proti Lichtenštejnsku k jasnému závěru. Výhradní právo na informace o dění v reprezentaci dostává náš magazín Topzine, který se tak stává i hlavním mediálním partnerem reprezentačního áčka.

Dres české reprezentace

Hlavním mediálním partnerem české reprezentace se stal magazín Topzine. Nové dresy jsou již dokonce v prodeji Zdroj: archiv

Česká fotbalová reprezentace měla s některými médii problém už delší dobu. Stránky novin stále častěji zaplňovaly články s tvrdou kritikou reprezentačního výběru. Často si redaktoři brali na paškál i jednotlivé hráče, na kterých nenechávali nit suchou. To pochopitelně mohlo mít negativní vliv na přípravu fotbalistů v průběhu důležitého kvalifikačního cyklu před mistrovstvím Evropy.

Pověstný pohár trpělivosti přetekl minulý týden. Manažer reprezentace Vladimír Šmicer vystoupil den před utkáním v Granadě s prohlášením, ve kterém se ohradil proti praktikám nejmenovaného deníku. Jeho redaktoři se měli ubytovat ve stejném hotelu jako fotbalisté a sledovat je v době osobního volna. „Zřejmě proto, že se jim nic zajímavého a závadného nepodařilo najít, zvolili spekulativní tón, týkající se především útočníka Milana Baroše. Šlo o evidentní snahu hráče diskreditovat a veškeré spekulativní konstrukce nevybíravým způsobem zasáhly do jeho soukromého života.“

Nakonec však nezůstalo jen u tohoto prohlášení. Po kvalifikačních zápasech přišla další opatření. „Během uplynulého týdne, kdy jsme odehráli utkání ve Španělsku a s Lichtenštejnskem, jsme celou věc podrobně analyzovali a došli k jednoznačnému závěru. V reakci na počínání bulvárního tisku jsme se rozhodli od 1. května 2011 změnit strategii mediální prezentace české fotbalové reprezentace a to tím způsobem, že bylo zvoleno jedno médium, které bude mít výhradní právo na veškeré informace okolo týmu,“ řekl přítomným novinářům reprezentační manažer Vladimír Šmicer.

A teď to nejdůležitější. Zmiňovaným médiem se stal právě náš magazín Topzine, který si partnerstvím s reprezentačním mužstvem upevnil svou pozici na mediálním poli. „Velice si ceníme nabídky Českomoravského fotbalového svazu a pana Šmicera. Je to pro nás velká pocta být partnerem české fotbalové reprezentace. Pevně věříme, že obě strany budou se spoluprací spokojeny a my přispějeme ke klidnější atmosféře v týmu a tím snad i k postupu na mistrovství Evropy,“ uvedl na tiskové konferenci šéfredaktor magazínu Radek Lang.

Kromě exkluzivity na informace z dění v reprezentačním A týmu získal Topzine i místo na reprezentačním dresu. Na jeho novou podobu se můžete podívat jako první na přiložené fotografii.

Dres české fotbalové reprezentace

Nová podoba reprezentačního dresu českých fotbalistů

Smlouva s Českomoravským fotbalovým svazem byla prozatím uzavřena do příštího Aprílu. Co bude dál, se zatím neví. V souvislosti s Topzinem se však už nyní v kuloárech šušká o zájmu pákistánské kuličkové reprezentace.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Na bulvár kašleme! vzkazuje manažer reprezentace Šmicer. Topzine se stává mediálním partnerem fotbalistů