Machete opět zabíjí. Tentokrát na příkaz prezidenta Charlieho Sheena

machete-kills-nhled

Nový trailer k připravované řezničině Machete zabíjí je konečně venku. Vedle hlavního představitele Dannyho Treja uvidíme i Vanessu Hudgens, Lady Gaga, Charlieho Sheena a Mela Gibsona.

[flowplayer src=’https://fanzine.topzine.cz/wp-content/uploads/2013/08/machete-kills.mp4′ width=460 height=259 splash=’https://www.topzine.cz/wp-content/uploads/2013/08/machete-kills-trailer-pic.jpg’]

Svět je v ohrožení. Bláznivý milionářský revolucionář (Mel Gibson) se pokusí o rozpoutaní celosvětového chaosu. Prezident (Charlie Sheen) ví, že jediný, kdo dokáže zneškodnit takovouto hrozbu, je Machete (Danny Trejo).

Jak jsme si již zvykli, tak klasická „rodriguezovka“ vždy přináší rozporuplné divácké ohlasy. Stejným ohněm si prošel i film Machete. Ten s přehledem splnil veškerá očekávání, a proto se Robert Rodriguez rozhodl pro ještě bláznivější pokračování. Rodriguez si věří natolik, že už nyní počítá s pokračováním, které ponese název Machete Kills Again…In Space!

Ve filmu zažijeme jedno z nejpodivnějšího hereckého složení vůbec. Krom klasických Rodriguezových herců uvidíme i krásku Amber Heard (Drive Angry, Zombieland), Alexu Vega, která už rozhodně není malou holčičkou ze Spy Kids, Vanessu Hudgens (Spring Breakers, Sucker Punch), Mela Gibsona (Smrtnosná zbraň, Patriot), Charlieho Sheena (Dva a půl chlapa, Četa), Antonia Banderase (Zoro, Čtyři pokoje) a nakonec Lady Gaga, která se po Mužích v černém zřejmě pokouší o filmovou kariéru.

Lady Gaga Machete

Machete dorazí na plátna našich kin 10. října.

Líbí se vám tento článek? Podělte se o něj s ostatními

Jan Uhlík
Narodil jsem se roku 1993. V roce 2012 jsem úspěšně absolvoval Střední průmyslovou školu v Lokti. Nyní studuji na LA Josefa Škvoreckého v Praze. Momentálně si rochním ve fantasy a sci-fi filmech a seriálech a snažím se informovat čtenáře o nejžhavějších novinkách filmového světa. Facebook: https://www.facebook.com/honza.uhlik E-mail: Jan.uhlik@topzine.cz

1 Comment on Machete opět zabíjí. Tentokrát na příkaz prezidenta Charlieho Sheena