×
TOPZINE.cz

Kegelovy cviky: Cesta k lepšímu orgasmu

Víte, co to jsou Kegelovy cviky? Často se doporučují ženám před porodem a po něm, protože posilují svalstvo pochvy a pánevního dna. Mimo to také ženám pomáhají ke zvýšení vzrušivosti, vaginální lubrikaci a snadnějšímu dosažení orgasmu. Mužům pak k větší erekci a oddálení ejakulace. Tyto cviky jsou velice vhodné při potížích s močovou inkontinencí!


Foto: Martin Koubek, Topzine.cz

Kegelovy cviky, označované podle amerického gynekologa Arnolda Kegela, který je před 50 lety vyvinul, spočívají ve stahování a povolování poševního svalu (tzv. pubokokcygeálního svalu-PCG) podobně jako při zadržování moči. Nacvičovat by se měly třikrát denně po jedné sérii třiceti až čtyřiceti stahů a povolení. Zpočátku by stahy měly být krátké a postupně by se měly prodlužovat až na délku deseti sekund.

Jak na to?

  1. Lokalizujte PCG- sval spojující stydkou kost s kostrčí. Několikrát se pokuste zastavit proud moče. Sval, jímž toho dosáhnete je PCG.
  2. PCG na tři vteřiny stáhněte a pak ho zas na tři vteřiny povolte. Cvik proveďte třicetkrát až čtyřicetkrát a opakujte třikrát kdykoli během dne.
  3. Cviky je možné zdokonalit představou, že PCG je výtah, který pochvu zvedá o několik pater výš a v každém patře se zastaví. Zvedejte ji do tří pomyslných pater a v každém se na tři vteřiny zastavte. Poté se vracejte a opět se zastavujte v každém patře. Opakujte třikrát během dne.
  4. Dále si můžete pomoct tím, že si strčíte prst do pochvy (muži do konečníku) a snažit se kolem nich zatínat svaly.
  5. Důležité ale je, abyste nezatínali jiní svaly (břišní, stehenní,…) a nezadržovali dech.

Cvičit můžete v podstatě kdekoli, protože se nemusíte bát, že by to někdo viděl: ve škole, v práci, v autobuse, ve frontě… Výsledky jsou znát už za šest týdnů! Tak teď už jen cvičte, cvičte, cvičte a užívejte si sexu a nového, lepšího orgasmu!

Jak se Vám líbil tento článek?
Jak se Vám líbil tento článek?


2 Komentáře Kegelovy cviky: Cesta k lepšímu orgasmu

  1. Žena by měla být schopná udělat chlapa pouhým stahováním poševního svalstva;-)

  2. Pokud se nemýlím, jedná se o posilování podobných svalů jako při cvičební metodě pilates… Cvičení, které je zdravotně velmi přínosné – a kvalitnější milostný život je pak takovou „třešničkou na dortu“, odměnou za dobu strávenou cvičením :-)

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*


Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..