Menu
TOPZINE.cz
Technologie

Jak zvýšit produktivitu zaměstnanců call centra?

Efektivní komunikace s klienty a odborná pomoc ve všech vznikajících problémech je klíčem k úspěchu každé společnosti bez ohledu na specifika podnikání. Zendesk Voice Cloud Software pro call centra je prémiové cloudové řešení, které vám umožní znásobit kvalitu služby a zároveň snížit náklady.

Jak zvýšit produktivitu zaměstnanců call centra?

Efektivní komunikace s klienty a odborná pomoc ve všech vznikajících problémech je klíčem k úspěchu každé společnosti bez ohledu na specifika podnikání. Zendesk Voice Cloud Software pro call centra je prémiové cloudové řešení, které vám umožní znásobit kvalitu služby a zároveň snížit náklady.

Zendesk Voice pro call centra

Hlavními výzvami, kterým čelí management call centra, je zajistit kontinuitu zaměstnanců, zkrátit dobu hovorů, aby bylo možné vyřídit více hovorů, a zároveň zlepšit spokojenost volajících. A to je možné s pomocí Zendesk Voice, softwaru, který se používá ve více než 160 zemích, včetně Nizozemska, České republiky a dalších východoevropských zemí.

Výhody Zendesk Voice

Na prvním místě je personalizace – každému klientovi je věnována maximální pozornost a skutečně komplexní konzultace včetně odpovědí na všechny zajímavé otázky s přihlédnutím k nuancím předchozích požadavků. To bylo umožněno implementací následujících funkcí:

  • Úplná historie. Pokud klient již dříve komunikoval s operátory call centra, všechny informace budou uloženy v jeho osobní složce – pomůže to rychle poskytnout plnou pomoc a zkrátit dobu služby.
  • Přerozdělení zátěže. Monitoring probíhá v reálném čase – vyhodnocování aktuálního i předpokládaného počtu hovorů, což umožňuje zaměstnancům vytvořit pohodlný pracovní rozvrh a využít každou minutu volného času k dobrému využití.
  • Rychlé nastavení. Charakteristickým rysem tohoto softwaru je absence potřeby zapojit specialisty třetích stran. Implementace digitální audio komunikační technologie zabere několik minut – a můžete se pustit do práce.

Zendesk Voice je úspěšná implementace funkcí, které jsou relevantní pro zaměstnance a manažery příchozích a odchozích call center. Zavedení cloudového softwaru umožní nejen provádět základní úkoly, ale také spouštět reklamu nebo upozornění, stejně jako organizovat chat pro textové zprávy.

Funkce Zendesk Voice

Seznam funkcí, které se stávají jednoduššími a dostupnějšími a také implementovanými na nejvyšší úrovni, je poměrně široký:

  • Hlasové hovory. Současný provoz odchozích a příchozích linek, pro poradenství a marketingové nabídky.
  • Nahrávání hovorů. Sledování práce operátorů, které vám umožní identifikovat chyby vzniklé ve službě a včas je odstranit.
  • Přeposílání. Klient nebude muset sám volat zpět, pokud jeho požadavek nebyl vyřešen – pracovník call centra může hovor přepojit nebo poslat na zadané externí číslo.

Implementace Zendesk Voice otevírá skutečně neomezené možnosti – jedná se o inovativní řešení, které lze upravit tak, aby vyhovovalo specifikům obchodu a poskytování služeb, aby bylo možné plně získat zpět všechny náklady a dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Jak zvýšit produktivitu zaměstnanců call centra?