Menu
TOPZINE.cz
Vzdělání a kariéra

Duhová kulička vyhlašuje Young Marbles

Redakce

Redakce

7. 5. 2010

Mezinárodní reklamní festival Duhová kulička vyhlašuje reklamní  soutěž pro kreativní studenty českých a slovenských vysokých škol zaměřených na marketingové  komunikace. Nejlepší z uchazečů budou přihlášeni do Young Creatives v rámci slovinského festivalu Golden Drum.

Duhová kulička, Zdroj: pořadatel

Young Marbles je studentská soutěž určená všem mladým kreativcům, kteří jsou zároveň studenty prezenční formy studia na kterékoliv české nebo slovenské vysoké škole. Přihlašovat se mohou 3 – 5členné týmy, které vypracují koncept integrované kampaně, včetně jejího předvedení. Součástí přihlášky tedy musí být nejméně jeden konkrétní výstup, například story board nebo plakát.

Hlavním tématem letošních Young Marbles je LOHAS (www.lohas.com). Cílem kampaně, kterou mají studenti vytvořit, je podpořit povědomí o velmi specifickém segmentu, kterým LOHAS je.

Je možné vytvářet návrh kampaně, která by propagovala celý tento proud, nebo si vybrat produkt, který specifikace LOHAS splňuje. Na výběr je pak několik specifických tematických okruhů: sociální spravedlnost, ekologie, záchrana planety, uvědomělost a osvěta, nebo životospráva.

LOHAS je zkratkou pro životní styl zdraví a udržitelnosti. Je úzce spjatý s trvale udržitelným životem, zelenými ekologickými iniciativami. Mezi produkty, které splňují parametry LOHAS se řadí například bio potraviny, hybridní a elektrické automobily, energeticky úsporné elektrospotřebiče, produkty Fair Trade nebo alternativní medicína.

Nejlepší práce, které  bude hodnotit špičková mezinárodní porota, se mohou těšit na atraktivní ceny. Kromě sošky Duhové kuličky a dalších věcných cen od sponzorů totiž budou přihlášeny do soutěže Young Creatives v rámci Mezinárodního reklamního festivalu Golden Drum ve slovinské Portoroži.

Uzávěrka přihlášek je 20. května.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Duhová kulička vyhlašuje Young Marbles