Menu
TOPZINE.cz
Cestování

CzechTourism startuje kampaň propagující tuzemskou turistiku

Hana Chytrá

Hana Chytrá

21. 4. 2011

Dne 20. dubna Agentura CzechTourism spustila kampaň, která má Čechům představit pozitiva tuzemské dovolené. Propagace pod hlavičkou sloganu „Dovolená v Česku – to letí!“ volně navazuje na kampaň z roku 2010.

FOTO: Dovolená v ČR, chata

Bydlení v krásné chatě na horách, Foto: Hana Chytrá, Topzine.cz

„Domácí cestovní ruch se z pohledu činnosti agentury CzechTourism stává jedním z klíčových nástrojů, jak vyrovnat známou disproporci v návštěvnosti České republiky,“ vysvětluje pozadí spuštění kampaně generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška. Zatímco tuzemští turisté projevují víceméně rovnoměrný zájem o všechny regiony, zahraniční turisté oproti tomu výrazně preferují Prahu.

Reklama s hlavním sloganem „Dovolená v Česku – to letí!“ navazuje na loňskou propagaci, se kterou se lidé mohli setkat hlavně v televizi a rozhlase. Letos se kampaň objeví v tisku, na venkovních reklamách a především na internetu.

Podle průzkumu agentury se letos na dovolenou v tuzemsku chystá okolo 40 % Čechů. CzechTourism ale chce kampaní oslovit i ty, kteří zatím neplánují vůbec žádnou dovolenou. Těch je totiž celá třetina. Ve vztahu k nim může kampaň akcentovat potenciál Česka pro podnikání výletů spojených s návštěvami památek nebo přírodních zajímavostí.

Informace o kampani

Kampaň proběhne od dubna do července 2011. Propagace na internetu zahrnuje reklamu ve vyhledávačích a kontextu, bannerovou reklamu a reklamu v sociálních sítích. Inzeráty a PR články si lidé budou moci přečíst ve společenských časopisech nebo suplementech. Od května se do kampaně zapojí citylighty a propagace v MHD v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a Olomouci.

Realizátorem zakázky v hodnotě 9,7 milionu korun bez DPH je agentura MindShare, náklady na ni jsou hrazeny Evropským fondem pro regionální rozvoj a státním rozpočtem.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

CzechTourism startuje kampaň propagující tuzemskou turistiku