Menu
TOPZINE.cz
Technologie

Blokování reklamy PPC? Toto jsou nejčastější důvody!

PPC reklamy jsou pro mnoho projektů elektronického obchodování cenným zdrojem nových zákazníků. Často je ale třeba překonat několik překážek, než začnou fungovat a přinášet ovoce.

Mezi nejčastější chyby začátečníků patří nejen nízká účinnost, ale také časté blokování inzerátů. Na druhou stranu odmítnutí reklamy často trápí i zkušené odborníky na PPC.

Reklamy PPC

Zdroj: elements.envato.com

Hned na začátku je třeba zmínit, že každá reklamní platforma má trochu jiná pravidla. Například společnost Google velmi pečlivě hlídá, které reklamy jsou v pořádku a které už ne. PPC reklama spustenie je tedy pouze prvním krokem, ale abyste se vyhnuli okamžitému blokování reklamy, vyplatí se znát nejčastější důvody.

Velká písmena v reklamě

Pokud chcete zapůsobit tím, že část inzerátu napíšete velkými písmeny, rychle na to zapomeňte. V reklamách Google nelze používat slova psaná velkými písmeny, snad s výjimkou názvů značek, produktů a běžných zkratek.

Reklamy PPC

Zdroj: elements.envato.com

Chyběly vám vykřičníky?

Podobné pravidlo platí, pokud to přeženete s vykřičníky, protože existuje pravidlo, že v inzerátu může být umístěn pouze jeden vykřičník. Pokud například inzerujete pracovné oblečenie za nejlepší ceny, musíte upoutat pozornost jinak než výrazným vykřičníkem.

Ochrana autorských práv

U reklam PPC může být problematické, pokud používáte název značky jiné společnosti nebo cokoli jiného, co je chráněno autorskými právy. V těchto případech je lepší použít obecný termín – například zdravá detská strava místo konkrétní značky.

Reklamy PPC

Zdroj: elements.envato.com

Prvky výzvy k akci (Call To Action)

Častým důvodem blokování reklamy jsou různé slogany, jako například „klikněte zde“ a podobně. Text reklamy byste měli navrhnout tak, aby přirozeně vyvolal zájem o kliknutí na odkaz.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Blokování reklamy PPC? Toto jsou nejčastější důvody!