Americká Univerzita v Kentucky se určitě nemusí bát malého počtu zájemců. Přišla s chytrým nápadem, jak si pomoci v otázce náboru nových studentů. Využila k tomu nejnovější službu Facebook Places.

Logo služby Facebook Places
Díky geolokační službě Facebook Places můžete sdílet svou aktuální pozici s dalšími uživateli Facebooku. Jelikož je tato služba zacílena především na mladé lidi, už předem se dá předpokládat, že škola vsadila na dobrého koně. Vedení školy očekává nárůst počtu potenciálních zájemců o studium.
Areál zmíněné univerzity už nějaký čas zdobí dva obří ukazatele, které mají podobu loga služby Facebook Places. Zmíněné obří odkazy mají studentům připomenout, aby se začekovali a upozornili tak své přátele na Facebooku na místo, na kterém se právě nacházejí. Univerzita tak vyřešila vskutku originálním způsobem otázku propagace školy.