Brazilský návrhář Alexandre Herchcovitch zahájil týden módy svou přednáškou na VŠUP, kde odpovídal na dotazy všech zúčastněných. Přečtěte si, jak vnímá nejen současnou módu.
[album:https://www.topzine.cz/wp-content/uploads/dm-albums/alexandre-herchcovitch-dfw/]
Móda je pro širokou veřejnost
Již před 20 lety se tento návrhář prosadil mezi špičku módního odvětví tím, že přišel dle jeho slov s něčím novým. Od roku 1998 začal prodávat své kolekce v USA, v roce 2000 se již zúčastnil přehlídek v Londýně a následně v roce 2004 v Paříži.
Nemalý podíl na zisku tohoto návrháře jsou licencované kolekce pro komerční účely, které jsou pak lehce dostupné pro každého jedince. Což se zcela určitě nepříčí s autorovým přesvědčením, že tvoří módu a doplňky pro širokou veřejnost. A to bez rozdílu.
Návrhář, pro kterého je inspirací jeho vlastní tým, jehož názorům vždy naslouchá, si jednotlivé členy vždy pečlivě vybírá. Během několika let je posuzuje, než-li se stanou jeho rovnocennými partnery při tvorbě módních projektů.
Alexandre Herchcovitch se narodil roku 1971 v brazilském São Paulu. Jako módní návrhář je známý jak pro extravagantní, tak i „umírněnější“ tvorbu . Během své kariéry vystavoval na Fashion Weeku v Paříži, Londýně, São Paulu a New Yorku, kde roku 2005 přehlídkové molo proměnil v květinovou zahradu.
Alexandrův největší obchod se nachází v Tokyu. Rozlohu má přes sto metrů čtverečních a vzhledem připomíná pomalovanou krabici. Právě v Japonsku je tento návrhář velmi populární a je považován za módního guru.
Nejdůležitější je osobitý styl návrháře
Jak Alexandre Herchcovitch tvrdí, nejdůležitější je uchovat si osobitý styl, ale přesto nezanedbat nic, co se kolem něj ve světě módy děje. On sám se před pěti lety dostal do bodu, kdy jak sám tvrdí, už nemohl dopředu ani zpátky a z tohoto důvodu se rozhodl prodat svou značku brazilským podnikatelům.
Návrhář, který se chce stále posouvat dopředu a je kreativním ředitelem své značky, nadchl nejen nás v rámci Dreft Fashion Weeku.