Menu
TOPZINE.cz
Apetit

Hra Meliorannis vznikla před deseti lety u piva

Martin Peška

Martin Peška

27. 10. 2009

Jeden z hlavních administrátorů hry Meliorannis Radek Bejda v online rozhovoru na Topzine.cz v neděli 25. října čtenářům Topzine.cz odpověděl na dotazy čtenářů týkající se současnosti a budoucnosti hry, ale prozradil také, jak hra před deseti lety vznikla.
„Bylo to v kruhu přátel k prvotnímu nápadu vytvořit nějakou hlinovku (1999), co se týká programování to celé kompletně dal dohromady kamarád a grafiku vymyslela naše další administrátorka. Koncept a celý systém hry dalo dohromady více lidí z okruhu přátel a známých při večerních diskuzích u piva, a v roce 2001 byla představena veřejnosti, novinky a změny se prováděli zpočátku za pochodu, bylo to celkem zabugované na celkový rozsah možností hraní a kombinací jednotek a kouzel, které hra v současnosti poskytuje,“ napsal v online rozhovoru Radek Bejda alias Diablo.
Administrátor hry také prozradil několik novinek, které se ve hře připravují. Meliorannis se tak pravděpodobně dočká i nové grafiky, aby mohl lépe konkurovat přívalu online her ze zahraničí. Grafická podoba by měla vzniknout na základě podnětů současných hráčů. Momentálně se dokončuje i nápověda Melioranis Wiki, kde by měli nejen nováčci nalézt veškeré potřebné informace.
O hru se v současnosti starají tři lidé: programátor, multihunter a administrátorka herního webu pro stálou hráčskou komunitu. Tým dalších osmi lidí má na starost testování novinek, pomoc a nápovědu ve hře.
Celý záznam online rozhovoru si můžete přečíst zde.

Jeden z hlavních administrátorů hry Meliorannis Radek Bejda v online rozhovoru na Topzine.cz v neděli 25. října čtenářům Topzine.cz odpověděl na dotazy čtenářů týkající se současnosti a budoucnosti hry, ale prozradil také, jak hra před deseti lety vznikla.

Administrátor hry Meliorannis Radek Bejdabývá přezdíván Diablo, Zdroj: archív Radka Bejdy

Administrátor hry Meliorannis Radek Bejdabývá přezdíván Diablo, Zdroj: archív Radka Bejdy

„Bylo to v kruhu přátel k prvotnímu nápadu vytvořit nějakou hlinovku (1999), co se týká programování to celé kompletně dal dohromady kamarád a grafiku vymyslela naše další administrátorka. Koncept a celý systém hry dalo dohromady více lidí z okruhu přátel a známých při večerních diskuzích u piva, a v roce 2001 byla představena veřejnosti, novinky a změny se prováděli zpočátku za pochodu, bylo to celkem zabugované na celkový rozsah možností hraní a kombinací jednotek a kouzel, které hra v současnosti poskytuje,“ napsal v online rozhovoru Radek Bejda alias Diablo.

Administrátor hry také prozradil několik novinek, které se ve hře připravují. Meliorannis se tak pravděpodobně dočká i nové grafiky, aby mohl lépe konkurovat přívalu online her ze zahraničí. Grafická podoba by měla vzniknout na základě podnětů současných hráčů. Momentálně se dokončuje i nápověda Melioranis Wiki, kde by měli nejen nováčci nalézt veškeré potřebné informace.

O hru se v současnosti starají tři lidé: programátor, multihunter a administrátorka herního webu pro stálou hráčskou komunitu. Tým dalších osmi lidí má na starost testování novinek, pomoc a nápovědu ve hře.

Ohodnoťte tento článek:
0
Právě čtete

Hra Meliorannis vznikla před deseti lety u piva