-
-
Nebozí opeřenci netuší, že si sedli na nejostřejší žiletku ve městě. Zdroj: flaker.pl
Solingen Zdroj: flaker.pl Datum: 15.9.2012
-
Kdo chce projet po téhle silnici, bude muset pořádně šlápnout na plyn. Zdroj: Ogilvy & Mather’s
Hot Wheels Zdroj: Ogilvy & Mather’s Datum: 15.9.2012
-
-
Reklama je působivá, ale domysleli ji autoři? Zdroj: drasties.com
Nike Zdroj: drasties.com Datum: 15.9.2012
-
Kdo nesnese pohled na krev, měl by se téhle reklamě zdaleka vyhnout. Zdroj: Saatchi & Saatchi
Kill Bill Zdroj: Saatchi & Saatchi Datum: 15.9.2012
-
Méně odvážní jedinci zřejmě začali chodit po schodech. Zdroj: swissskydive.org
Swiss Skyelevator Zdroj: swissskydive.org Datum: 15.9.2012
-
-
Když odolá stromu na plakátu, co teprve ve skutečnosti? Zdroj: motoradictos.com
Renault Modus Zdroj: motoradictos.com Datum: 15.9.2012
-
Jak říct, že nebem může cestovat opravdu každý? Zdroj: Saatchi & Saatchi
Pacific Airlines Zdroj: Saatchi & Saatchi Datum: 15.9.2012
-
Lidé v Koreji se díky této reklamě na chvíli mohli cítit jako celebrity. Zdroj: inagorillacostume.com
Nikon Zdroj: inagorillacostume.com Datum: 15.9.2012
-