9/9

TOPZINE.cz

  • Nebozí opeřenci netuší, že si sedli na nejostřejší žiletku ve městě. Zdroj: flaker.pl

    Solingen Zdroj: flaker.pl Datum: 15.9.2012

  • Kdo chce projet po téhle silnici, bude muset pořádně šlápnout na plyn. Zdroj: Ogilvy & Mather’s

    Hot Wheels Zdroj: Ogilvy & Mather’s Datum: 15.9.2012

  • Reklama je působivá, ale domysleli ji autoři? Zdroj: drasties.com

    Nike Zdroj: drasties.com Datum: 15.9.2012

  • Kdo nesnese pohled na krev, měl by se téhle reklamě zdaleka vyhnout. Zdroj: Saatchi & Saatchi

    Kill Bill Zdroj: Saatchi & Saatchi Datum: 15.9.2012

  • Méně odvážní jedinci zřejmě začali chodit po schodech. Zdroj: swissskydive.org

    Swiss Skyelevator Zdroj: swissskydive.org Datum: 15.9.2012

  • Když odolá stromu na plakátu, co teprve ve skutečnosti? Zdroj: motoradictos.com

    Renault Modus Zdroj: motoradictos.com Datum: 15.9.2012

  • Jak říct, že nebem může cestovat opravdu každý? Zdroj: Saatchi & Saatchi

    Pacific Airlines Zdroj: Saatchi & Saatchi Datum: 15.9.2012

  • Lidé v Koreji se díky této reklamě na chvíli mohli cítit jako celebrity. Zdroj: inagorillacostume.com

    Nikon Zdroj: inagorillacostume.com Datum: 15.9.2012